Subject: Isikuandmete edastamine
From: "Sandra Paulus" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 11:19:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Küsin nõu.

Asutus, milles töötan, on sõlminud ministeeriumiga halduslepingu
toetusmeetme läbiviimiseks. Toetusmeede on rahaline stipendium välisriigis
elavatele eraisikutele vanuses 21-25 Eestis erialase praktika tegemiseks.

Toetuse saamiseks esitavad isikud meile taotluse koos oma isikuandmetega –
nimi, e-mail, telefon.

Küsimus on tekkinud seoses nende isikuandmete edastamisega
ministeeriumile, kui:

1.	Toetusleping on lõppenud – eraisikuga on stipendiumi saamiseks
sõlmitud leping, stipendium on saadud, eesmärk on täidetud
2.	Ministeerium sooviks võimalusel nende isikutega ühendust võtta et
saata neile teavet ning küsida nõusolekut oma kogemust jagama
3.	Lepingud stipendiumi saanud isikutega on eraisikute ja meie
asutuse vahel; eraldi nõusolekuvormi eelnevalt andmete edastamiseks
ministeeriumile sõlmitud ei ole

Kas ja millised võimalused on nende isikute nimede ja e-maili aadresside
edastamiseks ministeeriumile meie asutuse poolt?

Vajadusel vastan täpsustavatele küsimustele.

Tervitustega,

Sandra Paulus
Koordinaator

Tel : +372 5232 883

 <https://www.kysk.ee/> SA Kodanikuühiskonna Sihtkapital
Vabaduse plats 2, Viljandi (III korrus)

 <https://www.facebook.com/KodanikuyhiskonnaSihtkapital/>
<https://www.youtube.com/channel/UCzxbov_0Ih_ApFOAAFmzbvw>